Sjøbuse Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 E32 alpina b12 1991 engine V12 displacement 4988 cc / 304.4 cu in bore 84 mm / 3.31 in stroke 75 mm / 2.95 in compression 9.5:1 power 261.0 kw / 350.0 bhp @ 5300 rpm hp per litre 70.17 bhp per litre bhp/weight torque 470 nm / 346.7 ft lbs @ 4000 rpm front wheels F 43.2 x 21.6 cm / 17.0 x 8.5 in rear wheels R 43.2 x 25.4 cm / 17.0 x 10.0 in front tire size MMX2 235/45ZR17 rear tire size MMX2 265/40ZR17 weight 1860 kg / 4101 lbs wheelbase 2833 mm / 111.5 in length 4910 mm / 193.3 in width 1845 mm / 72.6 in height 1391 mm / 54.8 in transmission 4-Speed Auto gear ratios 2.48:1, 1.48:1, 1.00:1, 0.73:1 final drive 3.45:1 top speed 275 kph / 170.9 mph 0 - 60 mph 6.8 seconds dette er 750 1988 Displacement: 5 L (4988 cc, 304 cu in) 12 cylinder V-arrangement 60 degree 24 valves Compression: 8.8:1 Stroke/Bore: 75 mm (3 in)/84 mm (3.3 in) Firing Order: 1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10 Max power: 220 kW (295 hp) @ 5300 rpm Max torque: 450 N·m (332 lb·ft) @ 4000 rpm Max rpm: 6000–6400 rpm *Gearing redline 6000.
88 E32 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Hei Vet det er litt mere hk og mer Newton. Er det bare annen elektronik? P.S ser det er litt høyere komp:-)
oggy Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Det er forskjellige stempler som gjør at kompresjonen blir høyere. Større innsug ventiler, høyere ventil løft. Også endra ventil timinga.. skulle tru det var det meste.. Så er nok ikke bare elektronikken Rett meg hvis jeg tar feil. ! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå