The StigMeister Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Da har bilen min blitt utsatt for hærværk, og jeg trenger da ny rute på førersida! Dette er til en e36 sedan 93 modell.. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Hvordan er det å sende slikt i posten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Vet jeg ikke egentlig.., må vel være mulig det Bare ha litt hard papp ytterst og noe mykt rundt selge glasset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Å en del bølge plast Hva tenkte du å ta for ruta? De skulle ha ca 1300 kr for en ny rute der de tok ut den gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå