lorve Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Hei! Har lenge irritert meg over temperaturmåleren som viser helt feil Etter jeg sveiste 2 rusthull i hjulbrønnene fremme på min e36 har ute tempen vist -37grader eller så går den fra +50 og ned til -37 . Har prøvd og bytta føleren, men 0 foranding. Har en liten mistanke om ledningsbrudd et sted ettersom jeg flytta litt på ledningene før sveisinga. Noen som har noen formeninger om hva det kan vere? Edit: Alt det andre i ledningsnettet fungerer som det skal. (Horn,lys osv.)
lorve Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 er enten brudd eller føler Det er det jeg og tror, er vell bare og måle strøm fra utgangene i ledningene da. Men hvor går de ledningene ? minus går vell opp på jordinga i motorrommet der? og + blander seg ilag med de andre?
Fliid Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Søk på tekniske linker her på forumet. Der har du el skjemaer for E36. Titt det, så finner du ut hvor det går. Men at det havner i motorrom er lite sannsynlig da dette har noe med CC systemet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå