Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en m50b20 motoer som går fin t på tomgang og når jeg drar sakte på.

men hvis jeg flater fjøla blir det kutting og smelling??

hvorfor og hva kan jeg gjøre??

har sett på pluggene og de ser fine ut

Skrevet

har du sett om det er olje i plugghullene, eller på Coilene? :wink: Det skal ikke mye til!. Hadde dette probleme og det skyldtest nettopp det. :) Kan jo også vere litt mer logiske grunner som tett luftfilter eller kondens i bensinen , defekt lamdbasonde ol.

Sjekk det billigste først :)

Skrevet
har du sett om det er olje i plugghullene, eller på Coilene? :wink: Det skal ikke mye til!. Hadde dette probleme og det skyldtest nettopp det. :) Kan jo også vere litt mer logiske grunner som tett luftfilter eller kondens i bensinen , defekt lamdbasonde ol.

var litt olje på den ene coilen ja. tar jeg bare papir og tørker av alt da??

Skrevet

Ja, tørk godt vekk. Er det olje på coilene, er det olje i plugghulla :wink: Tørk vekk det også, gjerne med pluggen i slik det ikke kommer skitt ned i blokka :)

Skrevet

Ja, tørk godt vekk. Er det olje på coilene, er det olje i plugghulla :wink: Tørk vekk det også, gjerne med pluggen i slik det ikke kommer skitt ned i blokka :)

ok da skal jeg prøve dette nå. er tilbake om litt

Skrevet

snodig. Smeller det i potta altså?

Sjekk innsugsbelgen, om det er sprekker i den. Spray startgass på alle vacuumslanger, sjekk om den ruser opp på tomgang. Gjør den det er det vacuumlekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...