Gå til innhold

Hva har skjedd med innpresset mitt? eller no sånt :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann godtfolk :P

Jeg sliter litt med felger på bilen min nå :P Dette gjelder en e36 325 92mod.

Tidligere i vinter kjøpte jeg komplette m3 bremser forran med spindel. Disse var ferdig monterte og var jo bare å smelle på. Dette ble gjort og nå er tiden inne for å få på noen felger å få bilen ned på bakken igjen!

Jeg var å handla meg noen nye 17 toms dekk igår som er 8" breie med et ET på 40. Dette burde jo passe som fot i hose tenkte jeg, men den gang ei :P

Prøver å sette på dekka og jeg er ikke i nærheten av å få de på engang. Dekk og felg subber innat demperne.. Når dekket står inntil demper har jeg vel en good CM inn til navet, så dette funker jo dårlig :)

Prøver så med noen BBS felger som har ET35 og som stod på bilen da jeg parkerte den ifjor. Disse subba jo også innatt dempern!

Hva har skjedd? Kan det være noe jeg har skrudd feil når jeg monterte m3 bremser? Takker på forhånd for noen kloke svar her :P

Mvh

Wendel

Skrevet

Kan være greit å nevne at du kjører Coilovers også, de bygger litt mer i bunn enn orginal fjører. Men, klart det er rart at dette skal endre seg etter at du har bytta bremser/spindler.

Skrevet

mhm, det er sant. Samtidig så har jo vi helt like coilovers og du ikke har samme problem. Så må være tydelig at det er en del forskjell på 325 spindel og m3 spindel.

Jeg hadde jo også Coilovers på min 3.2l m3. Der hadde jeg ikke dette problemet heller.

Skrevet

Hmm, rart. Er vanlig å måtte space ca 10mm hvis man har coilovers, men det der virka jo bare rart..

Går det an å montere det feil da ? Må være som du sier at det er forskjell på 325 og m3, men trodde ikke det skulle være såpass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...