Bimmerchris Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Det dekselet som sitter på passasjersiden over airbagen i bilen min e bulkete og generelt stygt. Tenkte jeg skulle bytte dette. Noen som vet om hvordan dette sitter? Er det i kontakt med airbagen,slik at denne kan løse ut dersom jeg fjerner det,eller sitter det ett stykke ovenfor?
Zipp0 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 mener det dekselet er er en del av airbagen og ikke kan byttes alene. men litt usikker
Olelink Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Jo det kan skiftes og koster ca 1300kr. Nr 2 på bildet http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/j/9.png
Bimmerchris Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Jeg har allerede ett nytt deksel,men var bare usikker på om man risikerte "nyttårsaften" ved å bryte av det gamle
Olelink Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Jeg har allerede ett nytt deksel,men var bare usikker på om man risikerte "nyttårsaften" ved å bryte av det gamle Ta av den ene polen på batteriet før du gjør noe som berører air-bag. Så slipper du noen overaskelser
opt Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Dekselet berører ikke airbagen på noen måte. Det er klemt på plass og henger i en stropp/snor. Bare å lirke ut.
-Anders- Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Bare å genrelt "røske" ut ja. Bare vipp det ut med en flattrekker evt. Gjort dette flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå