D.Toft Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 mitt satt i motorrommet... på innsug siden.. innerskjerm.
Fliid Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Spørs hva slags mod og motortype E30'n er. Noen har filter på bunn av støtdemper topp. Venstre side. Noen har det bak ved tanken. venstre side (forran tanken).
kbpE30 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Spørs hva slags mod og motortype E30'n er. Noen har filter på bunn av støtdemper topp. Venstre side. Noen har det bak ved tanken. venstre side (forran tanken). 86 mod
|Ole| Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Spørs hva slags mod og motortype E30'n er. Noen har filter på bunn av støtdemper topp. Venstre side. Noen har det bak ved tanken. venstre side (forran tanken). 86 mod når du står forann bilen er det skrudd fast på høgre side på ramme vangen Lang cylinder sak
kbpE30 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 det var fremme på venstre tårn:) var seff trykk inni der, så jeg fikk meg litt bensin på øye. men går bra??
D.Toft Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 bra du fant den. litt bensin er ikke SÅ farlig bare skyll godt.... er ikke det beste å få på øynene, har selv fått det noen ganger, og ser like bra enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå