tikkakjell Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 hei. bilen min går høgt på tomgang. ligge ca på 1300rpm. har prøvd å spraye start gass på alle slanger for å sjå om den suger falsk luft der, men de gjorde den ikkje. men eg mengler dei deksela der med lysa,og der ska jo slangen til luftfilteret inn, så nå får den varm luft fra motor rommet inn i maskinen. kan dette vere årsaken til at den går høgt på tomgang??
tikkakjell Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 den meiner eg ska vera veldig bra, har rensket den med start gass
Toastjern Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Nei, da vet ikke jeg. Haha, bare foreslo det, har generelt null peiling på bil generelt, men begynner å lære et og annet x)
Fliid Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Feil på tomgangsregulator eller falskluft ved innsug. Ikke uvanlig med falskluft mellom topplokk og innsug f.eks.
Bmw_325i_ Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 sjekk belg mellom lmm og innsug, samt alt av slanger osv. innsugspakninger også. min røyk på gamle bilen. da begynte den å "ule" når jeg kjørte. men der hadde en stor del av pakninen blåst til H******E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå