andreee Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Siste sjans ELLER RYKER DEN! Jeg har alt for mye å gjøre å tenker da på å selge prosjektet mitt som det står! HAR SOLGT MYE DELER JEG HADDE SOM SKULLE FØLGE MED BILEN SÅ NÅ ER PRISEN SENKA! Jeg har demontert hele bilen og tatt rustet på den utvendig, er litt rust igjen inni bilen å ta. ikke noe alvorlig. Det som mangler å gjøre er å sveise på baklpata (denne har jeg ny ligger i bilen) pusse bilen, sparkle og lakkere. dette kan bli en rå bil! Forteller litt om bilen : 325 motor og understell , senket 50 50 med tuv angeleyes nye for 5000,- (av forrige eier) Hjulbuene er valsa, m3 baklykter (ene er litt sprukket) følger med vinterdekk med mye mønster igjen på stålfelg Er forholdsvis god og tight bil som jeg desverre vurdere salg på grunnet for mye å gjør. 2 nye framskjermer kjørekomputer følger med Noen av delene er pussa ned og klar for fuller. Det er dette jeg kommer på nå , mvh andré legger ved ett bilde av hvordan bilen så ut rett før jeg begynte og demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 følger også med 2liter motor på pall om det er interesant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 kan også ta bil i inbytte .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Int i og ta E30 i inbytte? Evt litt mellomlegg fra min side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 hmm , e30 kan gjerne være int spørst på mellomlegg osv , jeg vil ha igjen de pengene jeg har brukt det er 30 da får du deler du kan selge og får med ett karroseri du får 1500 for hos knoksen , kan være noe mindre hvis det er kjørbar bil som jeg bare kan selge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 sleng opp noen bilder av hvordan den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Skal se om jeg ikke får ordna ett bilde eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Går forresten billigere jo mer deler jeg får solgt har antageligvis solgt skinn , og felger nå så da synker den endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 er veldig int i å bytte mot crosser eller 4 hjuler evt vei sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan bytte denne i så og si hvilken som helst cab også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Har du felere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 har ett iblde på mob send meg nr ditt så skal jeg sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ingen ? Bud mottas også bytteforslag I ALT mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 bytte mot e46 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg