axor Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 har fått risting i bilen etter at jeg skifta til sommerfelger, det er borbet A felger, la om 2 nye dekk, disse står rett i forhold til hverandre, men bakhjulene står det ene med rulleretningen feil vei, kan dette ha noe med at den trekker såpass til siden, og ristinga ? for Borbet felgene har jo konus fra før av, så går ikke å sette på senterringer ? Kan legge til at ristinga begynner i rundt 80-90 km/t slik som på vinterfelgene, disse la jeg senterringer på og da kjente jeg det ikke etterpå Mvh Kjell-Inge
525i1991 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 vil tippe senterringer. favoritten på forumet er vell casterstag? angående at den drar til siden har det vel være spissing eller camber om du har mye større sommerfelger enn vinterfelger;)
axor Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 er ikke store forskjellen, går fra 205/55 - 16 til 220/45-16 fremme og 205/55 bak... den har ikke trekkt så mye til siden før.. vet noen hvor jeg kan få tak i senterringer til borbet A felger? De hadde jo allerede en stor "konus" mot navet på bilen..
hillmar Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Senter ringer får du ta i hos din lokale dekk-forhandler. Og i følge det jeg har lest burde du kjøpe metallringer og ikke plast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå