Bauge Racing Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 lure på fjerne men org vifte .. og montere en eller 2 el-vifter .. går det ?får den nok kjøling ?
Simpel Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Du snakker om radiatorvifta? Det står en DIY for den ombyggingen hvis du klikker inne på "Gjør det selv (DIY)" på venstre siden her
Bauge Racing Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 ja oki .. men må jo koble den på temp da .. noen som har bilde av det så eg kan se korleis det ser ut ..?
Ballder Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Brukte vifte fra en renault kangoo eller hva pokker det het.. Kjøpte eloksert alurør med hull til termobryter på tema. fikk tak i en termobryter med verdier på 90/85 mener jeg det ble. Monterte termobryter på retur fra radiator. Ledning som tåler litt og 2x30 amp sikringe og releer. (brukte det jeg hadde istedet for og skaffe kraftig rele). Koblet utenom tenning så etterkjøling skjer når det trengs. Funker fjell på turboen min i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå