Håvard87 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... =#img_7511 Km. stand: 162 000 3 Tidligere eigere: Voksen dame i Tyskland. Importert september 07 såvidt eg huska. han som importerte bilen brukte den såvidt før han solgte den videre til meg for 1 år sida. Bilen sto i garasje i vinter! den er Vanvittig god å kjøre! girkasse, clutch, styring og understell er veldig bra! blei overraska over den gode tilstanden på bilen når eg kjøpte den og eg har ikkje blitt mindre overraska i ettertid! Bilen har M3 foringer og M3 stabstag under bilen ifølge en kompis som er bilmekaniker og aktivt medlem på de fleste bmw forum. har ikkje peiling på sånne ting sjøl desverre. Karroseriet er i veldig bra stand. veldig lite steinsprut og tilnærmet null rust. Interiøret er også i veldig bra stand. kun 1 lite slitasje punkt på førerstolen! Største kjørecomputeren! Har en Perm med det meste av papir som har fulgt bilen. Veldig bra Pioneer spiller og 4stk Focal 5,25" med Dynabel forsterker pluss 12" Blaupunkt Sub. spiller meget bra Webasto motor og Coupe varmer bruker bensin til å varme opp kjølevatnet. herlig når det er kaldt ute! En fin detalj er at bilen ikkje har sideblinklys er likevel fullt lovlig og treng ikkje å ettermontere ved evt eu kontroll Kommer til å stille ut på BMW treff, 1 mai i ålesund! Er du interresert kan du ringe på: 99 55 10 78 Mail: Vadseth07@hotmail.com Fleire bilder kan sendes. Må ikkje selge, vurderer bud over 85 000;- Bilder av interiøret kommer her: (ikkje heilt reint på bildene, orka ikkje å vaske kl.1 på natta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Blir sansynligvis ikke solgt 1.mai på treff i ålesund.. for dette er flyttet til molde den 2. mai så vitt jeg har hørt.. hvorfor har du kun bilde av bilen inni..?? men lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 godt mulig det er flyttet, følger ikkje med på sånt. men uansett så kjem eg dit Hvis du følger linken øverst på tråden så finn du bilder av bilen Utvendig. kan alltids legge til alle bildene her også, men da blir tråden lang og rotete. Var du i ålesund idag? der var en sølv e30 som eg trur hadde turbo. muligens din? såg uansett veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 snakker med banken i morgen jeg! er vinter felger med? Ta gjerne fler / mange bilder. f.eks: rust, skader, baklys, bakenden, under bilen gjekk fester motor rom og feil på bilen kan du gi opplysninger om, gidder ikkje og kjøre 8 timer for en bil som ikkje er det eigeren opplyser om! Ut og ta bilder nå! Mvh Kristian T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 sjå der ja bilder skal du få. kan alltids legge meg ned i garasja å ta bilder idag. imorga skal den vaskes så da kan du få heilt nye bilder av bilen utvendig, rustflekker, steinsprut og alt. kan også skrive en mail med all informasjon eg har om bilen, skal ver kritisk og pirkete så eg ikkje glømmer nokke med betydning for evt kjøper sender du mail adresse på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 sjå der ja bilder skal du få. kan alltids legge meg ned i garasja å ta bilder idag. imorga skal den vaskes så da kan du få heilt nye bilder av bilen utvendig, rustflekker, steinsprut og alt. kan også skrive en mail med all informasjon eg har om bilen, skal ver kritisk og pirkete så eg ikkje glømmer nokke med betydning for evt kjøper sender du mail adresse på pm? Dersom du først bumper så kan du vel laste opp resten av bildene du har tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 sjå der ja bilder skal du få. kan alltids legge meg ned i garasja å ta bilder idag. imorga skal den vaskes så da kan du få heilt nye bilder av bilen utvendig, rustflekker, steinsprut og alt. kan også skrive en mail med all informasjon eg har om bilen, skal ver kritisk og pirkete så eg ikkje glømmer nokke med betydning for evt kjøper sender du mail adresse på pm? Dersom du først bumper så kan du vel laste opp resten av bildene du har tatt? hehe.. det kunne eg gjort, men om nokken er interresert så skal eg heller sende bildene på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump å styr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 fyr over bilde då... masterfuris@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg