espulus Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hadde gledet meg til denne dagen, da jeg skulle få min 323i E36 96mod. MEN, og med meg er det alltid et men.. Hver gang jeg skal kjøpe noe, om det er en mobiltelefon, pc, eller bil, så er det alltid noe galt som skjer i siste øyeblikk.. Jeg fikk nettopp vite at bilen jeg skulle hente i dag, ikke blir klar for henting før over helgen, i neste uke , og med tanke på at jeg solgte bilen min for 2 dager siden, sitter jeg nå mutters alene uten bil, gøy! Det har forekommet et par banneord, endt med sår hodebunn og varm kropp fyllt av irritasjon. Jeg vil også si ifra om at dette kanskje blir betraktet som en veldig OT-tråd, men la gå.. Jeg føler for å få ut litt frustrasjon, da jeg nå må låne en 2006 Toyota Yaris 1.3l med ville 75HK!! i 9 dager, og betale 1000kr for det.. Sukk! Tenk om alt kunne gått som det skulle for en gangs skyld? Ikke snakk om :/ Får vel overleve denne uken, med en gnist om at jeg snart er 323-eier Og da kommer jeg med en tråd med info og bilder av bilen Med tanke på at dette er side for tekniske spørsmål, kan jeg da spørre om innsuget fra en 325/525 passer over på min 323, og om dette øker antall hester? (M52)
OLEZZ Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Det passer, men det må modifikasjoner til. Mange kjøper ferdig ombyggingskitt. M50 innsug + omprogramert chip vil øke antall hk.
espulus Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Hvilke modifikasjoner må til, og hvor får jeg kjøpt slike kit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå