Gå til innhold

Kabelstrekk e46 touring haster!


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, sikkert noen tråder om dette, Men fant ik...

anyways, Har tenkt å strekke strømkabler,signal kabler på e46 touring nå,

først:

Fått høre at batteriet må fjernes for å kunne strekke strøm, Så lurer på om det er noen jeg må passe på, så ikke ødelegger noe når jeg fjerner batteriet?

Og signalkabel, er det greit ¨å strekke dem gjennom midtkonsollen til bagasjerommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikkje å fjerne batteriet. Men ved all tilkobling av bilstereoutstyr skal delene væra strømløse. Det enkleste er å ta vekk minuspolen på batteriet. Og so er det å sjekka og dobbelsjekka at du har kobla rett før du kobler til batteriet att. Skikkelig jording til forsterkeren er og viktigt. (pusse vekk lakk for å få god kontakt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikkje å fjerne batteriet. Men ved all tilkobling av bilstereoutstyr skal delene væra strømløse. Det enkleste er å ta vekk minuspolen på batteriet. Og so er det å sjekka og dobbelsjekka at du har kobla rett før du kobler til batteriet att. Skikkelig jording til forsterkeren er og viktigt. (pusse vekk lakk for å få god kontakt)

Javel, trudde måtte ta vekk den.. Men hvor går "gjennomgangen" på torpedoveggen? e ik det bak batteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Låner tråden her litt jeg. Skal trekke signalkabler i min E46 Touring, har følgende spm:

Hvor får jeg signalkablene ut fra cdspiller hullet? Og hvor skal kablen trekkes? Førerside under listene? Hvordan få opp listene uten og fucke opp noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjor dette på min E46 Sedan. Signalkablene fikk jeg ut under rattet.. skrudde av dekselet der å derfra var det hull hele veien til spilleren.

Videre strekte jeg signal kablene på venstre side under listen.. listene er klipset fast å lett å få av.. anbefaler å prøve å få av en klips på en av sidene på lista så drege den til en side, hvis du skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...