Bmw e39 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Har en bmw e39 med in dash dvd spiller. Å når jeg har denne i, så kan jeg jo ikke bruke det orginale panelet som står nedenfor cd/kasett spiller. Spørsmålet er bare om det er noen som har modifisert dette, slik at man får inn panelet igjen:) Er en del fine funksjoner som går tapt når man tar ut denne:( +++++ At det ser mye finere ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730da Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 det er ikke så vanskelig vi gjorde dette på rindegut sin e 39 , vi tok ut hele ramma som radioen sitter i og kappet bort den øverste delen av ramma , slik at spilleren kom høyere opp , og så kappa vi 2 biter av luka slik at det ikke ble hull på sidene av spilleren . her mangler bitene for vi har lakkert alle listene innv samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Okei:) Men hvordan fikk dere dekslene på siden av spilleren til å sitte fast da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730da Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 sitter i originalsplintene til luka den er festa bare på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Aha.. sikkert det festet som knakk i går da jeg holdt på hehe Men skal bestille en ny, å gjøre en skikkelig jobb. Nå har jeg mal ihvertfall:P Du/dere hørte ikke en lyd i høyttalerene når den kom borti panelet under? høres ut som en sykebil sirene eller noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 det er ikke så vanskelig vi gjorde dette på rindegut sin e 39 , vi tok ut hele ramma som radioen sitter i og kappet bort den øverste delen av ramma , slik at spilleren kom høyere opp , og så kappa vi 2 biter av luka slik at det ikke ble hull på sidene av spilleren . her mangler bitene for vi har lakkert alle listene innv samme farge som bilen Når har jeg kappet bort den øverste delen av av holderen, å fått det slik det er vist på bildet. Men blir en slags sirene lyd når spilleren kommer borti modul 2. Kan det være dårlig jording???. Det er ikke noe bra in dash dvd spiller jeg har, så kan være dårlig skjerming på den, Merket er Boss.. Noen som vet hva som kan feile???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Ingen som har peiling???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730da Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 det er ingen uling i kenwoodspilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Okei, men skal kjøpe meg Alpine nå. så da blir det sikkert bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Okei, men skal kjøpe meg Alpine nå. så da blir det sikkert bra;) Kjøp Kenwood'en istedet du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Nei, skal ha Alpine. Har Alpine i resten av bilen så.. Så var jeg å fikk lånt meg en Alpine spiller i dag, å all støy forsvant da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå