Nortun Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Skal passe til e30 320i coupe 88' Facelift Ønskeliste: 1. Klare blinklys fram og sidene 2. Sportsratt og girkule 3. Skinnbelgen rundt giret 4. Svart skinn interiør 5. Plastikkdekselet under rattet (ovenfor pedalene) 6. Røde/hvite Baklys Evnt 7. Kanskje noen billige felger 16-17 toms aluminium ~195-215mm bredt Har du noe av dette? Kontakt meg på telefon 41267728 Bor i Møre og Romsdal, men kunne tenkt meg noe av dette sendt. Mvh Ove:)
manta-a Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Har skinnbelg te deg,Og mulig att æ ska kvitte meg med ett sett med 17 toms felg,Men e kun felg i tilfelle-...
Eksos Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=21&products_id=55 Kan gi deg en kanon pris på de her, PM om du er interessert (Du har forøvrig en 2-dørs sedan, ikke coupe)
Nortun Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=21&products_id=55Kan gi deg en kanon pris på de her, PM om du er interessert (Du har forøvrig en 2-dørs sedan, ikke coupe) Avventer litt med å bestemme meg "En coupé skiller seg hovedsakelig fra en sedan ved interiørvolumet. Ifølge SAE-standarden J1100 er en coupé en bil med et bakre interiørvolum under 0,93 m³ (934,6 l). Er volumet større enn dette vil bilen teknisk sett være en todørs sedan og ingen coupé, selv om den bare har to dører" Du har vel kanskje riktig da ja
635csi Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Har div. sportsratt, bl.a. et greit Dino-ratt dersom det skulle være av interesse. Mangler rattnav dessverre, men det er universal boltdiameter på rattet, så det passer de fleste nav som er beregnet for sportsratt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå