Sungam Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Jeg har kanskje tenkt å kjøpe noen høytalere til å ha i hatthylla på bilen, men lurer på hva som kan passe bra, i kvalitet på lyden å rett og slett om hvilke som passer i hullene som allerede er det for de nåværende høytalerene. Vil gjerna at de ikke skal se så flashy ut, om det er mulig å ha på standar lokket (det svarte lokket som allerede er på standar høytalerene) Synest det kan bli litt harry med slike store sølv fancy greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Er forskjellige størrelser på høyttalere i bilene. Har du f.eks e36, så er det mulig å erstatte den originale kassen i hattehyllen med tilsvarende kasse som passer 6*9 høyttalere. Da kan vel det svarte lokket også brukes, viss jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 uff, jeg glemmer jo hele tiden å si hvilken bil det er jeg kjører. Er en 318i e46 Oki supert, har du noe link til et forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Har lite peiling på høyttaler størrelser osv i E46, men tok et kjapt søk på forumet. Fant en tråd som kanskje kan være til hjelp. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ttaler+146 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Takk, hjalp en del den ja! Men virker som de anbefaler å sette inn forsterker før jeg evt setter in høytalere. Flere som anbefaler det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Jeg satte i 4 kanals forsterker i bilen min og beholdt de originale høyttalerne. Resultatet ble mye bedre og klarere lyd, så kan absolutt anbefale det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Hørest bra ut. Funker denne guiden bra til min bil også da eller? ser at bagasjerommet er litt annerledes iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hvis du skal ha lyd for deg selv som sjofør, så driter du i bakhøytalerne og kjøper deg heller et ordentlig frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå