in2you Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 vasket bil og motorrom idag, tok noen bilder er ingen proff fotograf akkurat, men syns det er litt kjekt å prøve i alle fall btw, bilen skal selges, så om noen vil ha ny bil så er det bare å ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Pen bil! liker stilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Moro med flere touringer her inne Men synes de ser rare ut uten rails Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 takker for kommentarer! Touringen din Dr_S er en ren inspirasjon, så det er morsomt å følge tråden din. Har nå lagt ut bilen på AutoDB med koden : 2150137 link: www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2150137 kommer til å savne godbilen, men den er noe dyr å drifte og forsikre for en student. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Pen bil med et stort potensiale. Litt M-plast og senk så har du eller den som kjøper den en skikklig gobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 ja bilen har stort potensial til å bli skikkelig grom har senka den 40/30 slik den er nå, så får neste eiger vurdere selv hva han/hun syns Har nå levert bilen til en siste service med skifte av slepering og et følgende lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hvordan senk har du montert? Usikker på hvilken høyde jeg skal gå for på min touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Kjøpte Supersport senkesett fra GS-bildeler på Sirevåg. ''SEE36SU15052 - senkesett E-36 Cab/touring 03/93- 6-Cyl. 40/30mm'' Liker planene dine Marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 takker for kommentarer! Touringen din Dr_S er en ren inspirasjon, så det er morsomt å følge tråden din.Har nå lagt ut bilen på AutoDB med koden : 2150137 link: www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2150137 kommer til å savne godbilen, men den er noe dyr å drifte og forsikre for en student. Takk for det Gøy og høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Er det mulig?! Bilen har vert på verksted en stund nå, og i natt har noen tatt Schnitzerene av bilen! den står på noen steiner og en stk. demper er blitt ødelagt... Fy til helsikken at det skal vere mulig!! HEKKAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Er det mulig. Er altid noen som ikke kan la andres ting være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Hvordan syntes dy høyden er? Jeg tenkte litt på 60 senk foran og 20 bak, men vist du bare har 40 fremme er jeg redd at om jeg kjøper 60 at det blir litt for lavt. Hvilken størrelse er det på felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 ja, og så passte det SÅ dårlig akkurat nå men slik er det, ringte for å anmelde det, og fikk beskjed om å ringe opp igjen på madag samt. ta kontakt med forsikringselskapet. Eg syns godt bilen min kunne vert enda lavere foran, høyden bak syns eg er helt perfekt egentligt. Så 60/20 kunne kanskje gått bra det da? felgene va 225/45-17, så får vi se hvordan det løyser seg nå. Noen som vet hvordan forsikringselskapet pleier å gjør dette? hadde helt nye dekk på, men felgene var jo ikke nye, men dei er av typen Ac-Schnitzer. Får vel ikke akkurat nye sånne for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 var vel kopifelger? men surt uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 er ganske sikker på at dei var ekte faktisk, forrige eiger ga ganske mye for dem og det stod Ac-schnitzer merke på innsiden.. =/ men sånn er det bare, får høre hva Gjensidige sier på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå