Gå til innhold

Min E36 Touring

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

vasket bil og motorrom idag, tok noen bilder :) er ingen proff fotograf akkurat, men syns det er litt kjekt å prøve i alle fall :P

btw, bilen skal selges, så om noen vil ha ny bil så er det bare å ta kontakt!

pp108nnvwujl1bco7afu.jpg

m77542bodktehb6s6lzy.jpg

5z94cotjdvrglv7yenqw.jpg

hzojtkll3trrps29awlm.jpg

r9hoddexnrrnbf8adh5f.jpg

j5sez2n791bfvhbj61c3.jpg

2b7w9o2ouw9xapit8jvn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilen har stort potensial til å bli skikkelig grom :D har senka den 40/30 slik den er nå, så får neste eiger vurdere selv hva han/hun syns :) Har nå levert bilen til en siste service med skifte av slepering og et følgende lager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?! :evil: Bilen har vert på verksted en stund nå, og i natt har noen tatt Schnitzerene av bilen! den står på noen steiner og en stk. demper er blitt ødelagt... Fy til helsikken at det skal vere mulig!! HEKKAN!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og så passte det SÅ dårlig akkurat nå :( men slik er det, ringte for å anmelde det, og fikk beskjed om å ringe opp igjen på madag samt. ta kontakt med forsikringselskapet.

Eg syns godt bilen min kunne vert enda lavere foran, høyden bak syns eg er helt perfekt egentligt. Så 60/20 kunne kanskje gått bra det da? :)

felgene va 225/45-17, så får vi se hvordan det løyser seg nå. Noen som vet hvordan forsikringselskapet pleier å gjør dette? hadde helt nye dekk på, men felgene var jo ikke nye, men dei er av typen Ac-Schnitzer. Får vel ikke akkurat nye sånne for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske sikker på at dei var ekte faktisk, forrige eiger ga ganske mye for dem og det stod Ac-schnitzer merke på innsiden.. =/ men sånn er det bare, får høre hva Gjensidige sier på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...