Gå til innhold

CD problemer e61

Anbefalte innlegg

CD drever tikker, lager en høy kakkelyd som kan vedvare i opptil et min. Virker som drevet henger. Det kan skje med en gang jeg åpner døren, eller når jeg skrur på tenningen.. Skjer aldri under bruk, tenning må ha vært slått av. Utrolig høy og irriterende lyd! Hva kan dette være, synger den på siste verset?? Hva kan en ny cd-spiller koste?

Periodevis begynner den også å søke gjennom Cd -veksleren med en gang jeg åpner døren eller slår på tenningen.. Veksleren virker å være i orden, virker bare som om memory har falt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen garanti.. Software oppdatert høst 08.

Har snakket med en nabo som har samme problemet med cd-veksler, at det virker som memory faller ut. Tenkte muligens at det er en gjenganger.

Det er litt det samme med skjermen. Av og til når jeg setter på tenningen, går skjermbilde rett inn på det siste som var spilt, samme om det er radio eller cd. Mens neste gang virker det som om den går gjennom oppstartprosedyren og en havner i menyen etter 20 - 30 sekund. Dette skjer uavhengig av om nøkkel har vært ute av tenningen, eller om den har vært låst eller ikke.

Har også vært et par tre ganger at det har tatt borti et lite minutt før instrumenter som turteller, tankmåler, speedometer slår seg på.

Mulig det kan være noe bugs etter oppdateringen sist høst, da ble forresten hele skjermen med hjerne skiftet. Kan være at det er noe garanti der.

Når jeg formulerte det slik, virker det som om bilen har mer problem enn det oppleves som... men kanskje den har en liten hjernefeil:) Får vel ta turen innom BMW og bli kvitt noen lapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...