Gå til innhold

får verken bensin eller gnist på s38b36 ? hjelp haster ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får verken bensin eller gnist på s38b36 ? hjelp haster ? noen ide ? har tenkt på start spere men kordan går det ann og få den vekk uten pc ?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke at dette hjelper :P

Men du får ikke fjernet/deaktivert startsperra med help av PC.

Skulle gjerne visst litt mer om hva som har blitt gjort osv i forrkant av at den sluttet å fungere....

Har du kjøpt bruktmotor og satt over i non-M5 uten å få med ews boks?

Har bilen stått i ro i hele vinter og nå starter den ikke?

Stoppa den plutselig.... etc

kom med mer info så får du nok mer hjelp også :)

Edit: er det i det heletatt ews på S38 :P

Skrevet

får den ikke bensin og trigger'n e gåen då ? og ja har bygget om en 535 til en m5 og når eg skulle starte så fikk eg ikke start ?

Skrevet

Hvis trigger`n ikke teller,så gir den hverkne bensin eller gnist(den registrerer ikke at motoren går rundt).

Det kan jo være lurt å sjekke at kontakta til trigger`n sitter på plass(og i riktig kontakt,siden det er 2-3 kontakter på samme sted,der ihvertfall 2 går om hverandre).

Hvis du ikke finner ut av det med kontaktene,så går det jo ann å sjekke trigger`n(med ledning) for fysiske skader.

Skrevet

har prøvd og bytte om di to som går ann og sitte feil hehe og eg kan ikke se noen fysiske skader på den men e vel bare og få tak på en ny då :(

Skrevet

Vet ikke om det er denne som er problemet på din,jeg bare vet at jeg har vært borti lignende problem før.

Har du sjekket at alle ledninger sitter på plass(er vel ei lita hvit kontakt i handskerom som er lett å "hoppe over").

Skrevet

hehe har skjekket allt av ledininger ja hehe opp til flere ganger om ka mener du med den hvite ledingen ka med den ?

Skrevet

hehe vet ikke har eg ikke sett men skal se hehe om det e det då skal eg prøve og klippe den hvite ledningen då ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...