Gå til innhold

der gikk bilen til helvete!! hva skjedde?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Eg gjer ho credit for godt forsøk ;)

Syns det er ganske morsomt att folk roer seg og blir som kattunger med eingang ho seie ho er eit kvinfolk :)

Det var akkurat det jeg satt å tenkte!

Kan på en side si, at det er ikke nødvendigvis allmennkunskap at automatkasser er litt skjøre..

Men til gjengjeld, så BURDE så og si alle som har litt bilinteresse og som har fulgt med litt, vite bedre enn å prøve på "burnout" på en automatkasse.

Spesielt på en gammel bil ;-)

Skrevet

prøvde dette også med min gaml e28 520, kassa døde etter 3 dager :lol: og den hadde såvidt gått 200 000. så de liker ikke å ta løs i drive på turtallsperra :P

Skrevet

kunne få satt den i for 5000 på klepp auto men igjen så kunne ikke de finjustere elektronikken!! i tillegg så var de 3forskjellige kasser til 535.. hvilken skal jeg ha er et musterium for meg..

noen i rogaland så vil fikse bilen for en 5000lapp? :P hehe..

Skrevet

Hehe, minner om en kamerat som gjorde det samma med sin autolat-sierra 2l. det resulterte i ett digert smell, kardangen røk, og bilen stoppa! smellet i kardangen slo ut sikringsbryteren til bensinpumpa som ligger i bagasjerommet! ble noen dager med uforståelig feilsøking på bilen da han ikke var klar over denne sikringen selv...:roll:

Skrevet
kunne få satt den i for 5000 på klepp auto men igjen så kunne ikke de finjustere elektronikken!! i tillegg så var de 3forskjellige kasser til 535.. hvilken skal jeg ha er et musterium for meg..

noen i rogaland så vil fikse bilen for en 5000lapp? :P hehe..

Man trenger da vel ikke å justere noe på elektronikken, gearkasse hjernen er vel "plug and play" så du skifter kun kassa og ikke noe elektronikk berøres. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...