Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 for vel slenge ut noen bilder av min flotte BMW jeg og selv om jeg har en 318i ikke det mest Grommeste men er jo en fin første gangs bil da! så i grunn så driter jeg i om den ikke har den sterkeste Motoren. det er jo en 94 modell så den har jo rekt og bli noen år gammal, så desverre så har det kommet noe rust på bilen men dette skal ettervært tas vekk. Litt fakta om my ride da BMW 318i E36 94 modell Gått 202399Km Farge Boston Green her er da bilen da på Vinterhjula da Baklyktene skal bli skiftes ettervært med di som ikke det er noe oransje på så det blir tøft. Så ett bilde fra i dag 26 April fått montert på Øyelokka på bilen. Øyelokka kunne nok vært satt på litt bedre, men jeg er heller ikke verdens flinkeste handymann heller da, men i grunn så ble jeg fornøyd. Litt Innvendig også. Jeg er som sakt gla i Wunder-baums og terninger har jo også fått sånna rullegardiner da. mange har jo bare sånn lang Rullegardin bak så jeg ville lissom ikke herme etter mange andre folk så jeg monterte heller mine 2 små, funker jo det også. Litt Bass må mann jo ha. Gas 2 * 12. vet GAS ikke er det Beste merke, men tross alt så kosta ikke den meg ikke noe heller. Da har dere fått sett da min bil Håper dere ikke fikk helt bakoversveis hehe. Koselig om folk vil komentere litt. slenger nok ut noen flere bilder senere. det som skal gjøre med bilen er Tåkelys soterutene lyst og montere en Bakrute Spoiler Nye Baklykter skal bli montert Enten lakke bilen's Speil i bilen's Farge eller gå til innkjøp av M3 speil Power Filter skal også på ettervært. Ny eksospotte bare sånn for lydens skyld.
SondreLM Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Flott førstebil det der Jeg ville dog ha fjernet hengerfestet til å begynne med, hvis du ikke har bruk for det. Blir med en gang mye finere. Lykke til videre!
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Skal nok få fjerna den ja. har ikke noe bruk for den. værtfall ikke enda, er jo ikke værre en og sette den på igjen om jeg skulle få bruk for den så det var bra du nevnte det! for det hadde jeg ikke tenkt på en gang.
EirikL Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Skikkelig fin førstebil med lekker farge M-plast rundtom og M3 speil, så blir dette en knallbil. Hvilke felger har du til sommeren?
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 takker så mye. felger ja vet det er 16 tommer kanskje litt små, men får heller ta nye felger senere. har forsatt ikke fått lappen så sparer alt jeg har til oppkjøringa som er 23juni men slenger ut et bilde av felgene helt greie felger i grunn.
marararius Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Se her ja, fant tråden din til slutt Blir bra det her, får si ifra når du får lappen Og om det er noe du trenger hjelp til
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 hehe ja satt og kjeda meg i sta så tenkte jeg skulle lage en tråd da vettu. skal si i fra når jeg får den vettu! Oppkjøring er 23juni så håper jeg består på første. sier fra om det er noe vettu koselig og få litt hjelp.
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 ja bilen var min mor sinn så kjøpte hu seg en ny bil og da ble den min.
Tommygun87 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Fått gjort litt siden sist nå. fått tatt vekk en del rust og sånt nå. så skal få Polert opp bilen ganske snart Slenger ut noen bilder.
bmwhans Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 bra valg av førstegangs bil dette da Husker det var gøy å drive med bilen og fikse den fram til man får lappen Og det med at den ikke har størst motor har ikke så mye å si når man nettopp har fått lappen vøtt Nye baklykter, litt senk og skikkelige felger så har du en bra bil her! Lykke til med lappen
Tommygun87 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Jo takk for det. har jo litt planer om og gjøre litt på den så ja det er jo morsomt og holde på med. Gleder meg i værtfall masse til og ut og kjøre med den når jeg får lappen.
RobertN Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Du har ikke lyst på en billig bakfanger da, Acs bakfanger 1000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå