E30-328 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Felgene selges for kr ????.- fordi di trenger lakk! Med senter kopper GI BUD!!!!!! Skambud er ingen vits!!!!! NB! ikke med dekk NB!!!!! SEND PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Ny pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ny pris! Jeg ser ingen pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 ???? gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Du kan jo ikke si "ny pris!" uten å forandre på en pris du allerede har satt, noe du forøvrig heller ikke gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Sorry hvis jeg ikke uttrykkte meg klart nok, men Felgene selges for kr ????.- fordi di trenger lakk! GI BUD!!!!!! Skambud er ingen vits!!!!! NB! ikke med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ingen som ha Alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Har du senterkopper ? Anngående pris; du vet vell hva du ikke selger for ? Greit med en minstepris så man slipper masse skambud og surr:) *Gratisbump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Sorry hvis jeg ikke uttrykkte meg klart nok, menFelgene selges for kr ????.- fordi di trenger lakk! GI BUD!!!!!! Skambud er ingen vits!!!!! NB! ikke med dekk Nei du har faktisk ikke utrykkt deg klart nok i mine øyne! Hva er skambud? Du må da vite hvilken minstepris du må ha for at du vil gi deg av med de... "Felgene selges for kr ????.- " Er så uklart og useriøst du kan få det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja det er med senter kopper. Må lakkes: Angående pris: Hvis man er interessert i Alpina felger så vet man sånn ca hva de er værdt! Det er vel ikke mulig å få nye for under kr 4500,- pr stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Byr 2000 om de er runde alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ja det er med senter kopper. Må lakkes:Angående pris: Hvis man er interessert i Alpina felger så vet man sånn ca hva de er værdt! Det er vel ikke mulig å få nye for under kr 4500,- pr stk! Så du forventer at andre skal vite hva du vil selge de for? Ja jeg vet hva Alpina koster nytt, men hva du skal ha for oppussingsobjekt er ikke godt å vite for noen. Så en prisantydning og en hyggeligere tone vil nok hjelpe på salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå