iNthe Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 trenger a og c stolper i sort trenger panikk-håndtak og solskjermer tviler jo litt på at noen har, men man får ikke noe uten å spørre
manta-a Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Hjelpe vel litt og skrive til hvilken bil og da....
ReiRud Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 har a og c stolper i sort, har og solskjermer i sort, håndtakene må jeg se etter, har hele taktrekket og i svart til coupe. pm hvis du er int
djscream Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 jeg har sol skjerm i grå, og stolper i grått. og panikk håndtak greiene... å grått taktrekk, går ann å lakke alt sammen da det gjorde jeg i min bil
AlXz Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 jeg har sol skjerm i grå, og stolper i grått. og panikk håndtak greiene... å grått taktrekk, går ann å lakke alt sammen da det gjorde jeg i min bil Litt OT.., men har du bilde av det?? Ble det bra resultat??
djscream Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 ble helt greit. jeg har ikke gjort det helt nøye, skal vel over med ett lag til om jeg ser det blir nødvendig.. har ikke bilde av det.. må nesten komme å se selv
iNthe Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 går greit å lakkere selve trekket ja, men ikke solskjermene, det blir bare noe skinnende drit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå