Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den kommer noen ganger når jeg står stille også, emn hører den somregel når jeg bremser elelr kjører i humper... det høres ut som metal mot metal... sjekket fjærbenslageret men lyden var der fortsatt... dempnterte, resten også og la inn gummi mellom alt av skiver med senkeskålene og slikt... fortsatt lyd (fjernet det igjen nå) men uansett vha jeg gjør er lyden der... veldig irriterende, spseielt når jeg bremser... noen som har væt borti noe slikt?

just byttet bærearmer og alle foringen foran der... demperene er ikke 1 år gamle enda (lyden kom en stund etter demperbytte)

det høres hovedsaklig ut som om det kommer fra førersida... noen som har noen tips til hva det kan være?

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mellom bærearm og stabstag..

Eller eventuelt fjærbein og stastag på eldre..

Er det det du mener GeirAndre?

Har kalt deg lenkestaget jeg, men ditt er sikkert mer riktig..

Skrevet
hmmm... hva slags deler er det? evt noen muligheter for å sjekke om de er ødelagte?

er ett stag som tar opp krengninger i forstilling og bakstilling. er skrudd fast mellom stabstag og demper ved hvert hjul.. sjekke dem ved å heise opp bilen å sjekke slakken på dem.

Skrevet

kjedelig da.. kan du ikke stikke på bmw verksted og spørre om en mekaniker har tid til en prøvetur evt. løfte den i været og sjekke.. pleier ikke å ta betalt for det:)

Skrevet

joa, får kanksje gjøre det... har en kompis som har jobbet der... men han er alltid så opptatt :-P hehe...

men takk for hjelpen... andre tips mottas også med takk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...