elling Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2149242 Som autodb annonsen sier - dette er ikke et smykke, og man bør vell ikke være redd for å skru litt. Jevnt over en hel og grei bil teknisk sett, men visuelt ikke noe smykke.. eksos bør sveises bedre, og radiator muligens skiftes.. utover det er den i grei kjørbar stand. Ikke interessert i noe innbytte, dette er 3de bilen på tunet og skal bort. 8x Borbet felger med gode dekk + mp3 spillern er verdt prisen alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 hadde du bod nærmere så hadde eg kjøpt med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Bilen har gått til Bergen 2 ganger i min eie, den klarer sikkert en tur til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Siden autodb har litt begrenset antall bilder legger jeg ut alle her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Jeg hadde en visuell gjennomgang sammen med bmw mekaniker igår mtp. EU i september, og kom frem til at utover eksossveis er det muligens behov for bittelitt lapping av jekkfeste forran høyre side - ellers så alt greit ut mtp. godkjenning. Merk at vi ikke målte avgasser eller bremser, men de skal være greie... Så da vet en eventuell kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 maybe im intressted hvis jeg fprn til 9500? er ikke intr i mp3 etc hehe den kan du ta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg