FrodeM Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Har investert i en E30 M3, og har et par spørsmål. Varmeapparatvifta går kun på hakk 4, har forstått at dette kan være motstandspakka. Hvor sitter denne? Oppdaget og at den har en bensinlekkasje rett foran bakhjula. Skal se på dette i kveld, men synes jeg har hørt noe om ett deksel under baksetet eller noe sånt. Stemmer dette?, og i så fall er det mye ball og få opp sitteputa baki?
h4ns3n Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 sitteputa er bare å dra rett opp.. flortør'n og det dekslet til tanken er under setet ja
KalMar Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 vifta da er det nok formotstanden som er gåen.. det med bensinlekasjen så hadde jeg det samme proleme.. baksettet er bare å dra rett opp, så ser du luken på pasasjersiden.. her ser du et bilde om hvor min lakk (blaut liten flek på røret), i det bensin rørert som er sveiset fast i tanken.. her ser du hva som er under luken.. lykke til
FrodeM Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 takk for kjappe tips her! Denne formotstanden til varmeapparatet, hvor er denne plassert?
GeirAndre Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 motstanden sitter sikkert ved torpedo veggen under vindusvisker deksler.. eller bak hanskerommet... er vel noen som vet her inne?
helgeb Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 sjekk her: http://e30club.ru/bmwe30m3/64_Heat_and_Air/6411220.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå