Gå til innhold

Basskasse i e36 cab


Anbefalte innlegg

Skal ha bass i cab'en. e 36.

Hva har folk brukt før?

Jeg har en kasse med 2 rockford t1 10" elementer i. Men den er altfor stor. Bassen blir vel ganske mye borte i en cab?

Lurer på å kjøpe en kasse som passer akkurat innerst i bagasjen men da må jeg ha en kasse som er max 27 cm høy. Den må liksom være mer enn 25 cm også da siden et 10" element er 25cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjernet reserve dekket jeg, bygde kasse ned i den. Når jeg skal ha vist det fram tenker folk på at jeg skal dundre fram det harry anlegget, men de blir overasket og syns det ser virkelig bra ut, og jeg har bagasje roms plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen :)

Visst du snur subben din vil den spille bedre, de aller fleste subber spiller best med elemente peikene vekk fra seteryggen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen :)

Visst du snur subben din vil den spille bedre, de aller fleste subber spiller best med elemente peikene vekk fra seteryggen :D

hoho alle vet vell at de ikke kan stå mot seteryggen da går jo bassen inn i baksetene å demper bassen noe sykt, hvis du setter den ut mot bagasjen bruker kasse hele bagasjen som en stor trykk lomme altså som en ekstra bass kasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...