bmwhans Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Skal ha bass i cab'en. e 36. Hva har folk brukt før? Jeg har en kasse med 2 rockford t1 10" elementer i. Men den er altfor stor. Bassen blir vel ganske mye borte i en cab? Lurer på å kjøpe en kasse som passer akkurat innerst i bagasjen men da må jeg ha en kasse som er max 27 cm høy. Den må liksom være mer enn 25 cm også da siden et 10" element er 25cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skafting Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 du fikk plass til den helt innerst under kanten som går ned? For 10" mine er ca 27,5 cm i diameter med den pyntekanten, Og nårjeg måler under der er det ikke så mye som 27 cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 fjernet reserve dekket jeg, bygde kasse ned i den. Når jeg skal ha vist det fram tenker folk på at jeg skal dundre fram det harry anlegget, men de blir overasket og syns det ser virkelig bra ut, og jeg har bagasje roms plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen Visst du snur subben din vil den spille bedre, de aller fleste subber spiller best med elemente peikene vekk fra seteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg måler bare 24cm helt innerst....Mulig å få tak i kasser som er enten 24 dype så elementet spiller oppover kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Jeg måler bare 24cm helt innerst....Mulig å få tak i kasser som er enten 24 dype så elementet spiller oppover kanskje? Går vel greit å få inn en 10" inn i en 24cm dyp kasse...de er jo ikke så allverdens svære.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 har selv snekkret en kasse innerst i bagasjen, der jeg akkurat fikk plass til 2 stk 10" boss. Refleksrøret har jeg byggd slik att det stikker inn mot midten av baksetet (mot den puten med borrelås). Elementene vender også innover i bilen. Ble bra lyd, og bassen kommer fint inn i bilen Visst du snur subben din vil den spille bedre, de aller fleste subber spiller best med elemente peikene vekk fra seteryggen hoho alle vet vell at de ikke kan stå mot seteryggen da går jo bassen inn i baksetene å demper bassen noe sykt, hvis du setter den ut mot bagasjen bruker kasse hele bagasjen som en stor trykk lomme altså som en ekstra bass kasse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå