kennetht Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Må man melde skiltene sine stjålet for å få nye, eller kan man uten videre bestille dette på den lokale trafikkstasjonen?
hillmar Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Du drar og bestiller nye også leverer du inn de gamle enten når du bestiller nye eller når du henter de(litt usikker). Ver også oppmerksom på at de nye skiltene ikke passer rett inn i gamle skiltholdere...
kennetht Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Ringte til trafikkstasjonen, fikk opplyst der at jeg hadde ringt feil, og måtte ta kontakt med politiet for å lage en anmeldelse, før jeg kunne bestille
hillmar Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jøss, de er firkanta som vanlig! Du får ta å knekke den ene skiltet ditt og dra til trafikkstasjonen med det da... DA får du bestille nye
kennetht Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Ja, typisk det... Det skal dog sies at det er en stund siden jeg ringte..
wagon Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Du trenger bare å dra på trafikkstasjon å bestille/betale for de, så kommer de dit i løpet av 1-3 dager. Før du får de utlevert må du skru av de gamle å levere inn de. Ikke værre enn det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå