Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Hei! Hvilket verksted bør jeg gå på med min E30 M3? Tenker da mest på kompetanse innen motor/elekronik. Helst mellom Bergen og Haugesund en plass! Har ikke noe jeg skal fikse nå, men kunne tenkt meg å tatt en generell sjekk. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 vet ikke hvordan polly ligger an iforhold til slike biler som e30? Ellers må du vel helst østover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 vet ikke hvordan polly ligger an iforhold til slike biler som e30? Ellers må du vel helst østover? Er ikke polly litt mer amcar da? Det må nå være noen på vestandet som er flinke med gammle BMWer!? Jæger har jeg mistet litt troen på. Kunne selvsagt gått hvor som helst får å få en gnerell sjekk av bilen, men jeg har lyst å forholde meg til samme folka hele tiden, og da er det greit å finne noen som virkelig vet hva de driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 BMWCCN Hordaland har jo hatt mekkekvelder hos BILREPARATØREN VEST AS på straume. Står på CCN sine nettsider at de er kompetente BMW spesialister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 BMWCCN Hordaland har jo hatt mekkekvelder hos BILREPARATØREN VEST AS på straume. Står på CCN sine nettsider at de er kompetente BMW spesialister. De ble jeg faktisk tipsa om på treffet i helga også Så da må jeg ta meg en tur ut dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ta deg en tur der. Flinke og utrolig hyggelige folk Er så heldig at jeg jobber 200 meter fra de, så er fast kunde for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå