Gå til innhold

Hvor lang tid på bytte av reg-reim? 88" 325ix

popoval
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer på jobben. Toppen. Fjør som brukes under oppspenning av spennrullen må byttes. Denne følger ikke med i reg reim settet, men man får ikke rett spenn med en gammel fjør. Vannpumpe er meget greit å komme til under jobben. Det er kilereimene også. Noe mer er det ikke å tenke på mtp hva som "kan" være lurt å bytte i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer på jobben. Toppen. Fjør som brukes under oppspenning av spennrullen må byttes. Denne følger ikke med i reg reim settet, men man får ikke rett spenn med en gammel fjør. Vannpumpe er meget greit å komme til under jobben. Det er kilereimene også. Noe mer er det ikke å tenke på mtp hva som "kan" være lurt å bytte i samme slengen.

Ja 30min på jobben og 90min på lufting etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 30min på jobben og 90min på lufting etterpå :D

Tror faktisk det tidsmessig er satt av ett par timer på jobben, hos de fleste verksteder. Derav prisen på 2.500,- der omkring. Jobben i seg selv tar ikke lange tiden, men tråden omhandlet vel verksted. Om jeg forstod rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, var liksom ikkje meininga å vere kul eller nokke...Eg berre prøve å sei att det er å ta litt i når man seie 2 timer, kjem jo seff an på om man har gjort slikt før da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, var liksom ikkje meininga å vere kul eller nokke...Eg berre prøve å sei att det er å ta litt i når man seie 2 timer, kjem jo seff an på om man har gjort slikt før da...

Som nevnt øvert i tråden så er det snakk om verkstedstid her, er jo klart at verksteda har sine faste timer på slikt, verkstedet jeg jobber på så har vi 7,5t på toppakning skifte, det er fast faktureringspris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...