popoval Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Halla. Hvor lang tid må man regne på verksted for bytte av reg-reim på en 88mod 325ix ? Er det no anna en bare reima som er lurt å bytte samtidig? Takker og bukker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 bytte strammehjul. vil tro ett verksted bruker ca 2-3 timer på dette... men har ikke noen erfaring på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 2 timer på jobben. Toppen. Fjør som brukes under oppspenning av spennrullen må byttes. Denne følger ikke med i reg reim settet, men man får ikke rett spenn med en gammel fjør. Vannpumpe er meget greit å komme til under jobben. Det er kilereimene også. Noe mer er det ikke å tenke på mtp hva som "kan" være lurt å bytte i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 2 timer på jobben. Toppen. Fjør som brukes under oppspenning av spennrullen må byttes. Denne følger ikke med i reg reim settet, men man får ikke rett spenn med en gammel fjør. Vannpumpe er meget greit å komme til under jobben. Det er kilereimene også. Noe mer er det ikke å tenke på mtp hva som "kan" være lurt å bytte i samme slengen. Ja 30min på jobben og 90min på lufting etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 2 timer på jobben. Toppen. Fjør som brukes under oppspenning av spennrullen må byttes. Denne følger ikke med i reg reim settet, men man får ikke rett spenn med en gammel fjør. Vannpumpe er meget greit å komme til under jobben. Det er kilereimene også. Noe mer er det ikke å tenke på mtp hva som "kan" være lurt å bytte i samme slengen. Ja 30min på jobben og 90min på lufting etterpå Tror faktisk det tidsmessig er satt av ett par timer på jobben, hos de fleste verksteder. Derav prisen på 2.500,- der omkring. Jobben i seg selv tar ikke lange tiden, men tråden omhandlet vel verksted. Om jeg forstod rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Strammehjul skal følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 2 timer var drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Nei, såpass må man faktisk få lov til å ta, synes jeg. Det går ikke så fort med et greit tempo når man skal lufte og få alt i orden at man gidder fakturere under to timer på en registerreim, med mindre det er en toyota landcruiser d4d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Eg brukte 1,5 time på topp pkn og register skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Så flink du er da Ingen verksteder fakturerer 1,5 time for å skifte toppakning. Har man skrudd på en motor mange nok ganger går det fort til slutt, sånn er det med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Huff, var liksom ikkje meininga å vere kul eller nokke...Eg berre prøve å sei att det er å ta litt i når man seie 2 timer, kjem jo seff an på om man har gjort slikt før da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Huff, var liksom ikkje meininga å vere kul eller nokke...Eg berre prøve å sei att det er å ta litt i når man seie 2 timer, kjem jo seff an på om man har gjort slikt før da... Som nevnt øvert i tråden så er det snakk om verkstedstid her, er jo klart at verksteda har sine faste timer på slikt, verkstedet jeg jobber på så har vi 7,5t på toppakning skifte, det er fast faktureringspris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Oki, las ikkje igjennom nøye nokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå