|Andreas| Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Takluken driver og tuller enkelte ganger når jeg skal lukke den. Trykker for og lukke, og luka går sånn litt over halvveis og tilbake. Må liksom lukke den flere ganger før den går igjen. Hva kan dette være?
hillmar Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Vil tippe at det ligger no dritt i skinnene som gir luka motstand når den lukkes. Den har da en sikkerhetsfunksjon som stopper og åpner den igjen.
|Andreas| Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Ja, tenkte det var noe ang. en sikkerhetsfunksjon. Kan jo sjekke skinnene i første omgang. Men, siden den lukker seg etter et par forsøk kan man jo lure på om det er noe annet som er problemet. Kan nevnes at det har vært slik en god stund.
Ballder Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Når det skjer igjen, så prøv og hjelp luka litt for og se om den går lenger en vanlig da.
brynjar90 Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 kan hende det er motoren som er på vei til å ta kvelden.. det skjedde med min.. først ville den ikke fungere skikkelig når det var kaldt ute måtte hjelpe den igang. men den gikk konk her for noen mnd siden, virket som om den var blidt lei av "livet" gadd ikke mer
|Andreas| Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 hmm, dårlig motor ja.. Det virker ikke som om motoren sliter, mer som om noe er i veien og luka ikke vil "klemme" ett eller annet. Så kjapt over skinnene, men så ingen ting som kunne se ut til å være i veien. Litt små støv her og der men ikke noe mer. Må vel regne med litt støv når luka er oppe vel? Kan det være at skinnene er tørre og trenger litt smøring?
skillbill Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Har samme problem på min e60, der går luka helt igjen, så går den opp igjen! Hørte på Bilia, og de sa det var et "kjent" problem på e60, men bmw var kranglete ang reparasjon da hele takluke-innsatsen må byttes. Dessuten er det veldig sjelden det skjer, men skulle det begynne å regne så vil jeg liksom ikke stå der med "hull i taket"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå