Gå til innhold

-97 525TDSA 277.000km

posse
 Share

Anbefalte innlegg

Har ingen personlig erfaring med den motoren, men ville ikke betalt 85 000 for den.

Men om du er ute etter diesel og automat, og du ikke lar deg skremme av km-stand så.. :)

Kan vel registreres kostnadsfritt som 5 seter om du trenger det(?)

Ser at bilen står i Finnmark, der er det jo generelt litt avstand mellom innkjørslene til folk, så den er kanskje lite småkjørt.

Får mye annet bra til 85k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel kanskje 85k var litt i overkant for den bilen. I tillegg er det lite info og bilder så det er vanskelig å si hva den er verdt.

Men for å si det sånn, Jeg ville vert fornøyd med å få 85k for min 97' tds med 212000 på telleren...

Når det gjelder gratis omreg. til 5 seter så er det først når bilen har vert 10 år i norge. Dvs at hvis den er bruktimportert så gjelder det fra bilen blei regga i norge og ikke når bilen ble produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Sånn verdimessing er vel det bytte helt greit, men jeg tenker sånn at det er en del usikkert knyttet til e39'en ift. merca som du sikker kjenner godt. Men når du uansett skal bytte bil i den prisklassen er den nok ikke no mer usikker enn mange andre...

Det er sånn jeg tenker iallefal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85.000 er nok i overkant for en varebil, men med innbytteobjektet ditt blir det nok helt ok.

Tds med automat er veldig ålreit å kjøre, men vær særdeles oppmerksom på girkassa. Disse kassene har problem med reversen. Hvis ikke kassa er overhalt enda med den kilometeren er det bare ett tidsspørsmål før det skjer. Da får du en utgift på ca 15000 i deler og minst det samme i arbeid... I beste fall..

Folk som har greie på det mener at 5hp18 kassa er underdimensjonert i forhold til kreftene i tdsen. Du bør derfor være forsiktig. Det anbefales ikke å trekke tunge hengere, ihvertfall ikke over tid.

Pass også på at filter til turbo er byttet slik at ikke dette er tett. Ellers er motoren rimelig skuddsikker.

Litt kjipt med stoffinteriør, men ellers har den jo kurant utstyrsnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...