Sharif Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Da var clutchen skiftet og det gikk knirkefritt uten spesialvertøyet, den føles faktisk helt fantastisk
Tor e46 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Nice! Håper jeg kan si det samme etter jeg har bytta min!
Sharif Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Hehe, jah det tok sin tid og ligge på gulvet me girkassen på magen å hyle og brøle for å rive den av, samme gjelder for og få den på. Veldig viktig at du skrur starteren av kassen før du begynner å trekke kassen ut. starteren kan henge som fy, den henger i en liten sentrerings pinne eller noe, så jeg bare stappa et skrujern imellom starteren og kassen og dunka forsiktig helt til den gikk ut, husk veldig viktig at du husker hvor på starteren pluss kablene skal være helst ta bilde av det, jeg gjorde ikke dette og kobla feil og det måtte dynamoen lide for Og for alt i verden ikke ta "ninjastjernen" ut av trykkplaten før clutchen står i senter. Spør vist det er noe du lurer på, så skal jeg svare deg så godt jeg kan. Denne linken kan også være til hjelp, det er en tråd om en som skifter cluchen på sin e46 : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=514381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå