BMW535E34 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Vanligvis har den startet med en gang, ingen problemer. Så begynte det å ta litt tid før motoren tenner, ofte når motoren er varm f.eks når jeg stopper for å gå inn på bensinstasjon o.l. Så, her en dag på ikea nekta den helt å starte. Starteren svei og svei men no tenning. Så traff jeg en dude som mente det hørtes ut som om den ikke fikk bensin. Vi bestemmer oss for å dytte den igang i 2ndre for å se om den tenner. Det gjør den da ikke. Men så når vi står stille, så vrir om tenninga som et siste forsøk og DA tenner den Nå står den igjen da. Trenger hjelp til hva dette kan være..noen?
E36Cab1 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Sjekk om det er gnist eller bensin den mangler når dette skjer.
sealed Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hadde samme symptomene da veivsensoren min røyk. Ble bare mer og mer ofte det skjedde.. Men sjekk om den ligger dritt mellom sensoren Mvh Kenneth
BMW535E34 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Skal sjekke gutta.. takk for svar imens.. kommer tilbake med info
BMW535E34 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 feilsøkte litt idag. Tenning var der. Ingen liv i bensinpumpa. traff en kar som mente DME eller DMI (hvitt rele foran på passasjersiden) rele gikk på disse. skal sjekke litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå