Torek Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Yes! Kjøpte meg nytt frontsett for en tid tilbake, så nå er det på tide å få det inn i bilen. Hvordan får jeg løsna kickpanelene på begge sider uten å ødelegge noe?
JonasD Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hva er kickpanel for noe da? Kanskje jeg kan hjelpe deg
Fliid Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Skru ut den ene stjerne skruen som er rett ved "rillene" som skjuler høytaler. Dra så panelet mot torpedo. Og på skrå inn mot midtkonsoll. Litt ned må det også. Lirkes ut, med andre ord. En fordel og fjerne gulvmatten (ikke teppet) bena før du starter.
oggy Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 på høyre side tar du av lista og skrur ut en skrue(den ser du hvis du stikker hodet ned der). På venstre siden er det samme som på høyre + to bolter til spaken som åpner panseret ditt, også er de av! =) Orginalt går det kun 13 cm frontsett
Torek Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Det var ikke mye hokus-pokus Flott! Takk skal dere ha "Fliid" og "oggy"! Ja, vet at det kun går 13 cm org, men jeg er ikke ute etter noen dB-drag bil heller vil bare ha litt bedre lyd på lange kjøreturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå