Neonz Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 finnes det ein orginal forsterker i noen e 34 touring? eventuel kor er denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 finnes det ein orginal forsterker i noen e 34 touring? eventuel kor er denne? hei du, skal ikke påstå at d ikke finnes, men aldri vært borti d selv på noen av e34`ene jeg har vært borti, å d er nå et par for å si d sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 okei sko kansje ha slettet dette tema jeg gjekk gjennom det meste i bilen og fant ut av det selv:D på di noen modeler med rett utstyr så finne det ein forsterker bak faktiskt i stasjonsvognen min så låg den bak på høyresiden unde vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 mente venstre siden! fører siden som det hetter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå