2fast4u Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 jeje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hvordan står det til med temp.sensor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Hvordan står det til med temp.sensor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Temp sensor i toppen. Gir den feil verdier, så blir blandingsforholdet luft/bensin galt også. Nøkkinga på jevn gass/fri flyt eller hva jeg skal kalle det kunne neste minne om døde punkter på gass spjeld sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Temp sensor i toppen. Gir den feil verdier, så blir blandingsforholdet luft/bensin galt også. Nøkkinga på jevn gass/fri flyt eller hva jeg skal kalle det kunne neste minne om døde punkter på gass spjeld sensoren. virker nå tempraturmåleren inne i bilen da.drar jeg av kontakten så detter måleren ned (ved varm motor da selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Tenkte på motortemp.føler,ikkje instr.føleren. Men hadde ikkje du fått orden på denne da,mht lekk på kompressor? Har ikkje begynt å lekke igjen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Tenkte på motortemp.føler,ikkje instr.føleren.Men hadde ikkje du fått orden på denne da jo trodde den rykkingen forsvant jeg..feilmeldingen kommer ikke tilbake.. så dette er i orden.og kjører da ikke i nødmodus mere kan du legge ut link fra gs på tn føleren da? eller er det den føleren nr 2 når du står foran bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 foresten..det er jo bare en føler på toppen i framkant som jeg kan se.. hvor sitter da den føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 spøker for at dette er samme føleren egentlig da men.. finner ingen annen på gs sidene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Kan sjå ut til at det er 1stk dobbel føler(4pol) Muligens nr 14 isåfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå