Hugaas Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Lillebroren min skal selge bilen sin og jeg legger den ut for han på forumet her, er gamlebilen min. Info 328i original m-tech individual utgave km ca180 000, oppdateres i ettermiddag komplett service hefte Eu-godkjent original utstyr Hardtopp M-tech utgave Lys grått skinn, førerstol er slitt på sidene nye vinterdekk på original alu Ekstra utstyr FK Kønigsport justerbart senkesett (godkjent i vognkort) E46 m3 frontfanger One Block frontlykter Scorpion eksos Zito gtr 19 tomms sommer Feil/mangler Sprekk i frontfanger Bilen er opplakkert fra førerdører og fremover for 2 år siden. Det er i det siste skiftet motor til cabrioleten, styrings enhet og satt opp på nytt++Dette er gjort hos strandveien auto Trondheim, kostnad ca. 25 000 Bilder kommer iløpet av neste uke Pris antydning bud over 130' Eventuelt innbytte i e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 hva var grunnen til motorbytte? KMstand på ny motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 er skiftet en styringsmotor til cabrioleten, ikke motoren i bilen. Km stand på bilen er 182 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg