MGR Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 når jeg kjører, så går bilen fint til den når driftstemp, og da stopper den, og vil ikke starte igjen, og den stopper når jeg kjører i gjevn fart, som på e6 og sånt, og stopper noen ganger ellers, eller som regel i nedover bakker. av og til starter den da på gir, å går i ca 5 sekunder, så stopper den at, ikke sjangs til å starte den med startern, da må jeg vente til den blir helt kaldt. noen som veit hva den kan vær?
E36Cab1 Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Sjekk om det er gnist eller bensin som forsvinner når dette skjer.
Ron Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Første jeg ville ha gjort er å bytte bensin pumpa, kan være flere ting, men du burde starte der. Hadde en E36 320 med like symptomer, bytta halve bilen før æ bytta pumpa, å der va feiln gitt.
E36Cab1 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Han burde vel starte med å sjekke det eg nevnte FØR han begynner å bytte ting på måfå.
MGR Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Han burde vel starte med å sjekke det eg nevnte FØR han begynner å bytte ting på måfå. haha.. enig med deg. men bilen kutter på 4000, så var det kam eller veivsensor, så bytta det, men må vel fjærne feilmelding etter det er bytta for at det skal hjelpe? så fjerner det på mandag. og hører med de på verkstedet hva det kan vær:)
MGR Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 skal også nevnes at det bare har blitt værre og værre, men når jeg kjører aktivt så funker det bra. og før viss jeg kobla ut lmm, så stoppa den ikke, bare gikk dauere istedet for å stoppe, men bytta fortsatt mellom og gå ordentlig og dødt. men nå hjelper ikke det, nå stopper den uansett når den blir varm og kjørt rolig med.. kan ikke vær bensin filter a?
MGR Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 nå vil den ikke starte i det hele tatt:S men er vel ikke bensinpumpa når det har blitt gradevis værre? kan vel vær filteret? hvor sitter det, sitter det ca under pasasjer sete? og et under insuget? når jeg prøvde og starte den i sta, så kinna den, også etter 2 sek, så var det akkurat som startmotoren gikk i revers i et milli sekund, også fortsetta den og kinne, det skjedde to ganger, kan det ha noen sammenheng?:S altså det bare hørtes ut som den gikk i revers:P
MGR Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 var ute og sjekka, og den får ikke bensin, jeg hører ikke at pumpa går når tenninga står på, og pluggene er ikke våte, så i morgen skal jeg måle om pumpa får strøm..
MGR Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 pumpa får strøm, har byttet pumpe, og den går. men liksom ikke hele tia:S og bilen starter ikke.. jeg har byttet bensinfilter men det hjalp jo ikke.. noen som kan hjelpe meg?!
Ceylon Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Prøv å tøm katten din for innmat.... Hadde samme symptomer og da var det både katt og kam sensor som var gåen.
MGR Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 men skal på visning med bilen til biltilsynet, så tviler på at det er lønnsomt:P men bilen fyrte et par ganger nå i sta.. den tente liksom litt, og gikk sjøl, sånn at den gikk et par runder etter jeg ikke kinna den.. så i morgen skal jeg pusse pluggene å sjekke, de er nesten nye men.. bare tatt 2 kjøreturer med bilen med de:S
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 nå har jeg akkurat prøvd og koble av eksosanlegg før katalysatoren.. hjalp det? nei.. den starter fortsatt ikke:( men så så jeg veiv sensoren, som jeg byttet, skal den ligge helt inntil det hjulet? eller ikke? min ligger ca 4mm unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå