patricko Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Selger et sett org. dyser til e30 m3 200/220 hk. høystbyende.
Stian_B Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 oki kan starte et bud på 300 så har vi startet en budrunde... hehe veit det er skambud;-)
Stian_B Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 hehe trenger de egentlig ikke men kjekt å ha ett sett ekstra hvis jeg hadde fått de billig;-)
Stian_B Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hehe hørtes ikke dumt ut skal tenke på det... men så litt i tråden din, arrtig å se, har hennarød m3 selv med samme front og spoiler... hehe Men har leitet lenge etter det bmw motorsport merke du har på vingen. Hvor har du kjøpt det?
patricko Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Hehe hørtes ikke dumt ut skal tenke på det... men så litt i tråden din, arrtig å se, har hennarød m3 selv med samme front og spoiler... hehe Men har leitet lenge etter det bmw motorsport merke du har på vingen. Hvor har du kjøpt det? Det har jeg fått laget selv sammen med det på innsuget. Dørhåndtakene er org. ifra bmw motorsport men er utgått.
Stian_B Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 jupp veit dørhåndtakene er utgått, det er kjipt. Har ikke ett merke til vingen ekstra og selge?
patricko Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 nei dessverre, ser koed har bmw m-power står det på de
patricko Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 nei innbiller meg det var ca en meter langt og 8-9 cm høyt
Stian_B Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hvor fant du de på koed? har leita men finner ikke...men men gir deg svar ang dysene i løpet av uken med mindre du får noe annet bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå