Gå til innhold

Bmw E30 325i Cab vurderes solgt

sk33to
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E30 325i Diamant sort som jeg vurderer og selge.

Det er lite rust på bilen, er et par småhull som må tas, men ikke noe alvorlig i det hele tatt.

Bilen er nettopp satt i nyoverhalt motor, og jeg skiftet noen pakninger samtidig som jeg satt i den nye motoren.

Bilen er gått 216 000 km, er komplett skinn interiør i bilen(m3 eller M-Tech svart skinn) Eneste som er litt dumt er at dørtrekkene forran er til en 2 dørs coupe og passer da ikke 100%.

Er litt kosmetiske ting som må fikses utvendig, men ikke store greiene.

Bilen står med skilter og er godkjent. Husker ikke når den skal på godkjenning igjen men skal få sjekket det opp.

Det er montert effektannlegg fra manifoild og bak, greenfilter. Har også chip liggende til bilen.

Den er senket og har stabb stag i motor rom, Angel Eyes og sorte baklykter.

Det følger med en delebil på kjøpet, eventuelt kan jeg demontere komplett understell og det som er ønskelig mot pristilegg, og så kan jeg kaste skallet om det blir vanskelig og få med seg.

Selges IKKE under 40 000 med alle delene. Dette er billig da disse bilene ligger veldig høyt i pris. Kan muligens diskutere prisen litt om det blir et veldig hurtig salg.

LINK TIL NOEN BILDER:

http://i188.photobucket.com/albums/z177 ... C00349.jpg

http://i188.photobucket.com/albums/z177 ... C00106.jpg

flere bilder kan sendes på mail om ønskelig.

Ta KUN kontakt på tlf eller mail da jeg holder på og flytte og er lite inne på bimmers for tiden.

Tlf: 97166586/gjerne start med en sms eller 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kosmetiske feil på utsiden er det snakk om? Hvor mye er den senket? Kan du ta bilder av interiøret, rusten og delebilen?

Det som er av kosmetiske feil er at hjulbuene forran har litt skader da forige eier hadde alt for store vinter hjul på og da ødela hjulbuene litt, men jeg har fiksa litt på det slik at det nesten ikke vises. Men framskjermene bør nok byttes

Så er det en ripe langs bilen på pasasjer siden da den har streifet autoværnet mens forige eier hadde den.

Den er senket 60-60. Ja skal ta bilder av alt i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...