fazerfreak Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Heisan. Lager meg en liten prosjekttråd her også av gatebilprosjektet mitt.. siden det ikke er så mange med M40 turbo.. Blir en rein drifter etter vert dette, skal fia-godkjennes neste år . Legger ut bilder har av turbomonteringen fremover : Glemte å tenke på tenpluggene da vi laget flensen, men det er fort å skjere ut..
fazerfreak Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 trenger tips om plasering av olje-retur, er toppen på bunnpanne godt nok ? eller må eg i blokka?? ser ut som at på bunnpannen så blir returen på topp av pljenivået.. sånn ca.. Tips ?
Hyggmaister Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Null clue, men denne skal jeg følge med på M40 med snurre, ikke hørt den før altså Kjør på!
oddis Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Oljeretur øverst på den nedre bunnpannedelen funker greit. M40 med turbo og kompressor funker fint det http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... -sc-6.html
turbo_fever Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Har du ikke hørt om m40 turbo før. Har hatt det på min lenge. Går ikke no siden det er orginale gammle tenningsdeler på. Coil, plugger, rotor å fordeler lokk. Org dyser å. Det funker utn problem på m40. Bare vel å mye skepsis på disse 6cyl fanatiker'ne.. Så lykke til det blir bra dette til slutt.
turbo_fever Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 jepp.. Har du oljeretur fremme på toppen av nederste bunnpanne, så er de lurt å slipe vekk litt på innsiden. Så olja får fritt fall. Men det ser du sikkert når du kommer så langt.
fazerfreak Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 supert, takk for tips, ser at det blir litt hel nedover, men vi får se på det
fazerfreak Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 heisan, ser ut som at bunnpannen er hel, og den er skrå så lurer på hvordan eg skal få dette best. den nippelen eg har vil ikke gji fritt fall selv om eg får tak i en 45´nippel så vil eg fortsatt få 2-3 cm oppoverbakke på oljen.. er det noen som kan legge inn et bilde av hvordan di har gjort det ?
turbo_fever Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Det ser ikke enkelt ut med den sånn. Blir det ikke andre sia turboen står på? Går det ikke å sveise ett rør horisontalt inn der da på toppen av panna. Ett med bøy oppover?? Skal ikke mye til. På somme biler er det bare ett rør på 90grader rett i turbo. Funker dem og.
fazerfreak Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 ser nok ut til at det må bli noe sveising av rør på ja.
jacooob Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Her har du en bra retur om du skal ha turboen ned på m40-m42-m44 osv.. håper de va til hjelp:D
fazerfreak Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Konge tusen takk, løste hodebry detta der.. hvordan har du festet røret ?? sveis på innsiden ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå