oddis Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 1.6 bar på 98 oktan? Eller kjørte du E85? Det er skikkelig ninja shit om det holder på 1.6 og orginalkam. Da er det sylindertrykk.. Min E30 316i står jo bare å ruster i skogkanten... kjenner det murrer godt i skruarmen når jeg hører slike siffer på uåpnet motor.
fazerfreak Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 kjører på 98, har tenkt på E85,men ikkje komme så langt enda (må langt for å skaffe det også ) 1.6 er peak når eg har justert for 1.5.. men 1.5 er jo tåligt greit også
fazerfreak Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 motert M3 stabstag bak idag og planlagt/merket litt mer eksos for kapping og sveising,kommen bak til diffen no så da blir det litt anna før det blir ferdigt
fazerfreak Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Har fått eksosn bak til diff´n no, litt trangt med 3" Så har eg funnet ut av motorkontakten og planlagt korleis eg skal ha elnettet mitt
fazerfreak Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Har merket alle ledninger for lys i dag,rensket vekk litt flere kabler og funner di releene eg trenger.. Må ha tak i slike fine stofftaip for ledningsnettet, skal til å "Lette" motornettet også.
bjornar-a Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 se der ja skal du skjøte ledningene og dra de inn til sikkringsboks inne i bilen og eller? veit ikke hvor man får kjøpt den pappir tapen, men hvorfor okke bare bruke vanelig svart El. tape? hvordan skal du lette motor rommet?
fazerfreak Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Blir ein liten sikkringsbok for lys inni kupen´n, hurtikobling mellom dash-lysnett, motornettet blir også koblet med egene kurser. skal ha vekk all plast og skjit fra motornettet (blir mer håndterligt). Vil bruke stofftaip, har inntrykk av at den ikkje blir så klissete ved varme,ser finare ut ogso
fazerfreak Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 tja-- ka skal en si.. har no bestilt noen pakkninger fra gs.. fremskritt bare det.. elles så er det stille, må bli ferdige med noko husoppussing før bilen får pleie..
fazerfreak Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 og så eg litt igang igjen.. montert litt .. så fjerna noen kjøleslanger som ikke trengs lenger ( tror eg ) [sMIRKING FACE]
fazerfreak Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]litt å putla me på 17mai ogso..
fazerfreak Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 pokker.. er jo umuligt å få på bærearmene etter å montert desse nye powerflexforingane , alt blir ca 5-10mm feil, klarer ikkje å pressa dei på plass så får vel løsne traversen for å sjå om da e noe å hente der.. Eller ser det ut til at da kan bli eit KMS sprut etterhvert.
fazerfreak Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Har ellers rydda litt i garasjen og fått motor nr 2 i stativet..
fazerfreak Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 oppgradert bensinsystemet. tester tapatalk litt ogso
fazerfreak Skrevet November 7, 2016 Forfatter Skrevet November 7, 2016 Hmm.. No har eg ikkje gjort noe med denne på ganske nøyaktigt 3 år så lurer på om eg skal bare selge prosjektet.. kva er eit slikt chassis verd desse dagane, regnar med å selge motordelar løse.. turbo etc.. er jo verd ein del meir en motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå