Dirty Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Yes må vel legge ut den nye Bilen min, måtte jo ha en ny en etter den gamle ville rundt på taket. var å hentet meg en 320iM 96 modell den har det meste av utsyr, eneste jeg kommer på den ikke har er eletriske vinduer bak. etter jeg hentet den trodde jeg det var en individual, men er usikker noen måte å sjekke dette på ? ellers er den lakkbehandlet , ingen rust , litt steinsprut i fronten ellers dønn strøken i både lakk og karrosseri - Antispinn - 2 sones klima ( digital) - størte kjørekomputeren - Svart taktrekk - Lydpakke - LYspakke - Fancy alarm av noe slag, kan stille følsomheten på karrosseriet osv den er orginal stylet med Full M fra fabrikk. og vrirker veldig velholdt. skal ha inn 328 motoren i denne. må bare få den røde tilbake først. skal bestille Hella lykter og muligens goldline felger til å begynne med. xenon til tåkelys og nærlys er i hus. men ja noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Gratulerer med ny bil da Er akkuratt slik en E36 skal se ut! Er den svart eller mørk blå? var lit vanskelig å se på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 takk. den er svart cosmos svart eller hvordan det staves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Meget pent Du må bare komme med et skikkelig bud på PM for mine Hella lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 takk takk.. Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 burde jeg montere facelift grillen ? har hatt det på alle andre couper , men usikker denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Det synes jeg så absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Litt OT: Har ikke skjønt forskjellen på facelift og gammel grill ennå. Kan noen vise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Grittis med ny bil. Pent smykke Siden du skal bytte ut lampene lurte jeg på hva du gjør med de gamle? Har noen fæle styling lamper på min og vil heller ha orginal lamper. Selger du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 hehe ja skal nok selge de. er den nye typen med H7 pærer. hele og pene. send meg en pm du facelift nyrene går utover . bare søk på det i google. vanskelig å forklare med tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 drit nå i de hella lyktene er jo ikke fine i det hele tatt... hehe ^^ men fin bil kim... OT, kjenner du morgan (dne gule volvoen på det ene bildet virket veldig kjent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 hehe bare fordi du kjiper på monterte ringer nei har ikke peiling på hvem d e . hehe det bilde er fra forige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Grattis med flott bil. Synes felgene passet sinnsykt bra sammen med den fargen. Blir de byttet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hehe bare fordi du kjiper på monterte ringer nei har ikke peiling på hvem d e . hehe det bilde er fra forige eier joa, men de er nå uansett bedre enn hella lyktene med ringene feil vei okey, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hehe ja skal nok selge de. er den nye typen med H7 pærer. hele og pene.send meg en pm du facelift nyrene går utover . bare søk på det i google. vanskelig å forklare med tekst Ok, Gratulerer med nice bil forresten... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå