The StigMeister Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Bilen er en 93 modell med 212 000 på telleren.. Selger bilen pga overgang til stv -Utvendig har den full m-optikk. -Er montert coilovers av type Vmaxx. -Innvendig er det sportsstoler i stoff(bilder kommer), og m-tech 2 ratt.. -CCFL angel eyes, og xenon i tåkelys, samt fjernlys. Bilen er EU-godkjent fram til 2011. Den er i veldig bra stand, bortsett ifra at girkassa er noe sliten, så den bør byttes på sikt.. Er litt rust i den ene hjulbuen forran, samt på grillholderen.. Har byttet begge bremseskivene bak, samt alle bremseklossene.. Hardykoblinga ble byttet forrige sommer, samt bensinpumpa! Har kviteringer på det som er gjort med bilen Spør hvis det er noe Her er noen bilder
The StigMeister Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Hadde håpet på rundt 60, men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse
The StigMeister Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Førerstolen er noe slitt, samt hull på "standard" plassen.. Trenger kansje en rens
gisse Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 var mye grom deler på bilen. men syns prisen var noe stiv med tanke på km og mod.
sladjan Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Pen bil. Syns 55k er ingenting for bilen der. en original bil i den tilstanden der går for mer enn der, all stylinga, felga osv osv. koster ekstra.... Lykke til med salget
The StigMeister Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Pen bil. Syns 55k er ingenting for bilen der. en original bil i den tilstanden der går for mer enn der, all stylinga, felga osv osv. koster ekstra.... Lykke til med salget Kunne ikke sagt meg mere enig
boost Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 er rutene tona? gjort sjøl eller? på firma:)? rust på den? noen feil
Z1 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Denne er vel en av di bedre jeg har sett her inne til salgs.
The StigMeister Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 er rutene tona? gjort sjøl eller? på firma:)? rust på den? noen feil Har tonet rutene selv.. Skal legge på ny film da denne ble slengt på i en fei etter at jeg ble stoppet ev biltilsynet Girkassa er som sagt sliten, samt rust i den ene hjulbuen og på grillramma... Og det må nevnes at jeg kun får åpnet den ene bak døra ifra innsiden.. det skal være Låseholderen som er gåen.. det er veldig trangt der, så man må vel ta ut hele innmaten for å få fikset det? Bilen er veldig fin til å være en 93 modell, men er jo tråssalt en gammel bil..
Anbefalte innlegg