raystar91 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Hei jeg har montert et luftfilter på bilen min, men på det originale luftfilteret er det en dings som går inn i boksen med to rørledninger. HVa er de til? kan jeg sette på en rørbit der sånn at dem er sammen og ikke henger og dingler???
OverKill Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Hei jeg har montert et luftfilter på bilen min, men på det originale luftfilteret er det en dings som går inn i boksen med to rørledninger. HVa er de til? kan jeg sette på en rørbit der sånn at dem er sammen og ikke henger og dingler??? Tok bare å stripset de sammen på min gamle e34 sånn at de satt fast. Er temp. sensorer, men de er relativt uviktige så de trenger ikke stå i luftfilterboksen...
Oderschvank Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 det skal være ett hull i KN filteret hvor du kan stappe denne proben inn
Ullsokk Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Som regel er det jo ikke det, da de fleste kjøper universal filter. Men somsagt, kjøper man kn sportsfilter e.l som er til bilen er det hull der.
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Formarvming til gasspjeldhus. Viktig på f.eks Autobahn. Holder man samme gass over lenger tid, så kan spjeldet fryse fast og man får da ikke regulert gassen. Denne føleren har til hensikt i å tilpasse vannmengde som går til gasspjeldhusgods i forhold til temperatur på luften som kommer inn igjennom gasspjeldhus. Og skjøte de to slangene som går inn på føleren er i mine øyne ingen god idè. Man kjører da full varming av gasspjeldhus hele tiden. For å være prikete da, så taper man effekt ved at luften som går igjennom gasspjeldhus blir til en viss grad varmet opp. Jo kaldere luft inn i motor, jo bedre. Strips denne føleren inntil noe egnet du, spiller ingen rolle hvor du gjør det. Da henger den ihverttfall ikke å dingler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå