Till Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Var ute og tok meg en kjøretur på onstag og 200m Fra huset mitt i en nedoverbakke hørte eg en høy tikkelyd. Kjørte så inn te siden og det tikket, skrudde av motoen og åpnet panseret, tenkte av vannpumpen må være gåen eller noe, startet bilen og det tikket enda når motoren va i gang men motoren jaget og va ikkje heil i form. skrudde av og på igjen en gang til. Enda ikkje klok så tenkte eg at eg skulle kjøre bilen rett bort til meg men dengang ei. Nå kom det bare skrapelyder når starteren gikk så sluttet fort med det, fikk fatt i en mekaniker eg kjenner og han konkluderte med ras. Men her i går begynte eg å skru driten i fra værandre og har no funne ut at kjeden er på plass og stram nok neb vrir eg på remhjulet eller ka det kalles så kommer det bare raselyd fra nederste kjedefeste og ingenting skjer med kammene. Så no står eg igjen veldig forvirret med en bil i deler og ikkje helt peiling på ka i alle dager det kan være
jensemann23 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 snodig. Splines'en på veiva som er gåen da? At kjedehjulet bare går rundt.
Till Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ja høres nesten sånn ut. Er vel ikkje typisk ras dette? Har lite lyst og kjøpe ny motor
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Om du drar veiva rundt og kammene står i ro hadde jeg begynt med å demontere frontkåpa på motoren. Da kommer du til hele registeret. Har nok mosa ventiler så toppen må nok av også tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå