hillmar Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Fordelen med mindre ratt må jo være at det krever kortere bevegelse med hendene for å få samme utslag... I tillegg er jo gjerne sportsratt tjukkere og bedre å holde i...
muskla Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ja rikti, derfor tror jeg at kjøringen blir tightere og morsommere.. men det er vel kansje smak og behag ja
Kjell Z3 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 det må jo være en grunn til at formel 1 biler har knøttsmå ratt Ja, plassen i cockpiten... Orginale BMW-ratt til E36 iallefall er alt for store synes jeg. 350mm er en fin dimensjon. 320mm blir litt for lite for min smak, men fungerer kanskje greit i små biler. Jeg kunne godt tenkt meg et mindre og tykkere ratt, men vi får se... 14" (355 mm) ratt er vel det vanlige i ikke alt for gamle biler. M-rattet i min Z3 er 14", det er faktisk også originalrattet i Vectraen vår fra 97. (Enda)Eldre Biler har ofte 15" (380 mm), det føles litt stort om man er vandt til 14".
muskla Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 noen som vet hva som er originalt i 93mod e34 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå