Ron Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Du burde ikke kjøpe hel-krom, bare krom ramme. Det var hel krom på min når jeg kjøpte den, syns det så litt jalla ut jeg Du har en fin bil forstn
Amzoch Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Du burde ikke kjøpe hel-krom, bare krom ramme.Det var hel krom på min når jeg kjøpte den, syns det så litt jalla ut jeg Du har en fin bil forstn Hehe jo takk det samme.. ang bare krom ramme... ska være enig med deg der ja...
Amzoch Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Før å låne min egen tråd.. som dere ser har jeg angel-eyes lykter.. (FK) trur eg det va. Noen pære i ringan e gåen.. og di kan vell ikke byttes. hvordan er det å sette ccfl kit på di ?
bjalle Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Før å låne min egen tråd.. som dere ser har jeg angel-eyes lykter.. (FK) trur eg det va.Noen pære i ringan e gåen.. og di kan vell ikke byttes. hvordan er det å sette ccfl kit på di ? På hella lykter kan ihvertall pærer skiftes enkelt,selve pæren koster noen få kroner på clas olsson,kjøper du fra bmw så følger pæreholderen med og det blir mye dyrere,pæren sitter fjærbelastet i holderen og kan forsiktig lirkes ut.Angående nyrer så er vel orginal m5 krom nyrer penest uansett.med svart mister fronten litt av bmw preget.
jensemann23 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg har sorte nyrer på min E36 brokatrot metallic. Synes det ser bedere ut en crom, som det var før. ser litt sintere ut.
Amzoch Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 jeg har Montreal Blue så den er ikke så mørk. men som han over sier,, bare ha krom ramma rundt kunne kanskje vært noe ja.. Men man får vell ikke kjøpt ramma løs? feks ebay der di har alt
Amzoch Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 fant disse med svarte nyre.. nesten samme farge som min.. ser ikke det ok?
bmwess Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 fått svart med lyktesenker og lakke det i bilens farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå